praktisch

short run - student:23 €
10 miles:40 €
10 miles - student:33 €

In de bijdrage is begrepen

• de inschrijving zelf, het borstnummer zal voor je klaar liggen
  • een functioneel T-shirt met Rotarylogo
  • het gebruik van de goed gelegen infrastructuur met aparte omkleedruimte
  • een drankje en een hapje

Omdat we je vrij willen laten in de keuze van het bedrag dat je wilt bijdragen aan 'End Polio Now ' komt het inschrijvingsgeld dat we jullie vragen om deel te nemen min of meer overeen met de kosten die we hebben.
Wat er over is wordt volledig doorgestort naar het goede doel. Wil je zelf een extra bijdrage leveren aan dit goede doel, dan kan dat.

Elk bedrag dat je oplegt bovenop het inschrijvingsgeld wordt automatisch doorgestort naar het goede doel.
Een ideetje: iets extra storten voor het goede doel door je bijvoorbeeld te laten sponsoren of een andere loper te sponsoren met 1 € per mijl of 10 € voor de 10 Miles?
Je kan uiteraard ook zonder inschrijving een bedrag overmaken aan onze Rotaryclub, IBAN-nummer BE45 3101 5429 8289, met als boodschap 'goed doel'.
Bovendien zal er speciaal daarvoor een groot spaarvarkentje klaarstaan op de site!